Centrum Archiwistyki Społecznej

Rekrutacja na stanowisko specjalisty / specjalistki ds. obsługi sekretariatu

Historia wielu społeczności, wydarzeń i miejsc nie zostałaby opowiedziana, gdyby nie pasja i aktywność setek osób i środowisk, tworzących ruch archiwistyki społecznej. Centrum Archiwistyki Społecznej jest państwową instytucją kultury i powstało w 2020 roku z inicjatywy Ośrodka KARTA i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, po to by wspierać ten oddolny ruch. 

CAS profesjonalizuje działania archiwów społecznych poprzez szkolenia i konsultacje, rozwija narzędzia cyfrowe służące im do opracowania i upowszechniania zbiorów (Otwarty System Archiwizacji i portal zbioryspoleczne.pl), popularyzuje działania archiwów, organizuje wydarzenia kulturalne. Działania CAS odbywają się w stałym dialogu z odbiorcami i odbiorczyniami, z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb i z uważnością na ich problemy.

Brzmi ciekawie? Zapoznaj się z ogłoszeniem i dołącz do naszego zespołu w Dziale Administracji.

 

W swojej pracy będziesz:
  • Prowadzić obsługę kancelaryjną, w szczególności przyjmować korespondencję wpływającą i ją ewidencjonować w elektronicznym systemie obiegu dokumentów (EZD);
  • Nadzorować obieg dokumentów;
  • Ewidencjonować i gromadzić zbiór wewnętrznych aktów normatywnych;
  • Organizować pracę i obsługiwać biuro Dyrekcji;
  • Organizować spotkania i dbać o ich obsługę;
  • Redagować i aktualizować stronę Biuletynu Informacji Publicznej;
  • Obsługiwać skrzynkę instytucji na platformie elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP;
  • Samodzielnie redagować pisma;
  • Dbać o terminowość i poprawność wykonania zleconych zadań;
  • Współpracować z firmami zewnętrznymi i wspierać przy prowadzonych przez instytucję projektach oraz innych bieżących pracach związanych z funkcjonowaniem biura;
  • Prowadzić sprawy administracyjno-organizacyjne (np. zaopatrzenie w materiały biurowe i eksploatacyjne, sprawy lokalowe);
  • Obsługiwać połączenia telefoniczne oraz urządzenia biurowe;
  • Nadzorować firmę kurierską i wysyłki pocztowe CAS;

 

Wymagania:
  • Wykształcenie: co najmniej średnie; 
  • Skrupulatność i terminowość;
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi pisemnych; 
  • Umiejętność skutecznej komunikacji;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się językiem w typowych, prostych sytuacjach komunikacyjnych.

 

Mile widziane:
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
  • Znajomość systemów do elektronicznego zarządzania dokumentacją (przede wszystkim EZD).

 

Dlaczego warto z nami pracować?
  • jesteśmy niedużym zespołem, przyjaźnie ze sobą współpracującym;
  • opieramy współpracę na zaufaniu i otwartej komunikacji;
  • oferujemy stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (praca stacjonarna);
  • oferujemy wynagrodzenie w wysokości: 4200–4600 zł netto w zależności od doświadczenia;
  • dajemy możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez finansowanie szkoleń;
  • zapewniamy dofinansowanie do urlopu i wydarzeń kulturalnych;
  • nasze biuro w Warszawie na Starym Mokotowie jest przyjaznym i komfortowym miejscem do pracy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres rekrutacja@cas.org.pl

W tytule maila prosimy wpisać: "Specjalista / specjalistka ds. obsługi sekretariatu".
 

Zgłoszenia przyjmujemy do 20 grudnia 2023 (włącznie).

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

Centrum Archiwistyki Społecznej zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna

 

Metadane

Data publikacji : 06.12.2023
Data modyfikacji : 07.12.2023
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Archiwistyki Społecznej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Karolina Moczulak
Osoba modyfikująca informację:
Karolina Moczulak

Opcje strony

do góry